Södertälje City Trafikskola

Kom gåendes – kör härifrån!

Nygatan 29 A

Bokning / Webbshop

Körlektioner

Prisvära Körlektioner

Dags att ta körkort i Södertälje? Vill du boka körlektioner? Då kan du vända dig till oss på Södertälje City Trafikskola.

Vi har flera alternativa utbildningspaket som gör din väg till körkortet lite enklare.

Individanpassad Utbildning

Vår utgångspunkt är att erbjuda dig en förarutbildning som också gör dig till en säker förare efter uppkörningen.

Därför lägger vi stor vikt vid att individanpassa vårt upplägg. Det innebär att vi så långt det går sätter ihop ett utbildningspaket som tar avstamp i dina specifika förutsättningar.

Hjälp hela vägen

Vårt mål är att erbjuda dig ett upplägg som passar både din plånbok och dina förutsättningar för att lära. Vi kan hjälpa dig genom hela vägen till körkortet.

Förutom körlektioner och teorihjälp erbjuder vi även de obligatoriska kurserna för riskettanrisktvåan och handledarutbildning, samt YKB-utbildningar. Vi har även flera förmånliga paket för övningskörning och teorilektioner.

Det ska vara kul att lära

Har du redan övningskört en hel del privat och känner dig komfortabel bakom ratten, så behöver du givetvis ta mindre körlektioner än någon som är nybörjare. Allt efter förmåga.

En annan viktig del är att det ska vara kul att lära. Vi tror helt enkelt att man lär sig bättre om man känner lust inför övningarna och har trevligt tillsammans.Därför lägger vi stor vikt vid pedagogiken och att du ska få en positiv upplevelse som kund hos oss.

Övriga priser 1 x 50 min Testlektion = 650:-

Alla priser är ink. moms

Flera utbildningar

Hos oss på Södertälje City Trafikskola kan du få hjälp med allt på vägen till ditt körkort. Förutom körlektioner och teorihjälp erbjuder vi även de obligatoriska kurserna för riskettanrisktvåan och handledarutbildning, samt YKB-utbildningar. Läs mer om priser, bokning och utbildningsdatum på respektive sida.

Acceptera

Bokning / Webbshop